'Hier kan ik doen waar ik goed in ben’

Jesse was pas 22 toen hij via LinkedIn werd benaderd om bij Brink’s te solliciteren bij de commerciële binnendienst. Hij groeide door en is nu helemaal op zijn plek als sales consultant. Jesse: ‘Ik ontwikkel me bij Brink’s een stuk sneller dan op school. Hier krijg ik de kans om te doen waar ik goed in ben. En dat geeft me energie.’  

Loopbaan bij Brink's

Begin 2019 werd Jesse Loeffen via via benaderd voor de functie van medewerker binnendienst. Tijdens het sollicitatiegesprek was er meteen een klik.

Jesse: ‘Ik was al geïnteresseerd in de wereld van het betalen en had een goed gevoel bij Brink’s. De slimme technische betaaloplossingen en hun visie op de toekomst van het betalen spraken mij aan. De wereld van het geld is een stuk dynamischer dan ik dacht. Ik word er oprecht enthousiast van. Dus ik dacht: hier pas ik heel goed tussen. Ik werd aangenomen en kreeg gaandeweg steeds minder administratieve taken en meer ruimte voor het echte, commerciële werk.’

    De stap naar accountmanager

    Begin 2022 werd Jesse accountmanager binnendienst voor middelgrote en grote klanten. Dat zijn bijvoorbeeld winkelketens met zo’n 50 tot 200 vestigingen. Jesse: ‘In die functie kon ik me meer bezighouden met klantcontact, wat ik het liefste doe. Veel klanten maken al jaren gebruik van geldtransport. Maar inmiddels is de betaalwereld flink veranderd en heeft Brink's nieuwe oplossingen ontwikkeld voor het verwerken van cashbetalingen. Het is boeiend om klanten in die transitie mee te kunnen nemen en een passende oplossing te bieden. Het geeft mij een kick als ik met een nieuw voorstel kom waar de klant enthousiast op reageert. Vaak begint het met één locatie en dan bevalt het zo goed dat de klant aangeeft: wij willen dat Brink’s alles rondom cash en betalingen voor onze 200 vestigingen regelt. Daar krijg ik ook veel energie van!’ 
    Ik heb al een enorme ontwikkeling doorgemaakt 

    Persoonlijke groei

    ‘Bij Brink’s heb ik in vier jaar tijd een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Mijn leidinggevende vraagt met grote regelmaat of ik het nog naar m’n zin heb, wat mijn leerdoelen zijn, waar ik tegenaan loop, of ik ergens hulp bij nodig heb, etc. Ook kreeg ik de kans om de opleiding Nima-A Sales te volgen, die ik in juni 2022 heb afgerond. Het geeft me vooral meer handvatten in gesprekken met klanten. 

    In mijn huidige functie als sales consultant adviseer ik klanten op het gebied van betalingsverkeer, voor offline en online betalingen. Daarnaast worden nieuwe medewerkers op de binnendienst door mij ingewerkt.’  

    Steeds boeiender

    ‘Brink’s is een open organisatie waar ik me enorm thuis voel. Daar komt bij dat de sfeer in het salesteam fantastisch is. ​​We zijn heel verschillend maar ook heel close. Ik ben de jongste in de buitendienst. Hoe mijn toekomst eruit ziet, zou ik nog niet kunnen zeggen. Ik wil graag blijven groeien maar ook niet te snel. Voorlopig heb ik het hier super naar m’n zin.’

    Wil jij jezelf ook ontwikkelen in een boeiende branche met fijne collega’s? 

    ​​​Check onze vacatures.