‘’Fijn Miranda, dat jij er weer bent.’

Miranda werkt al 15 jaar voor Brink’s als geld- en waardetransporteur. Op het werk is ze altijd vrolijk, vlot en vriendelijk. Dat heeft een reden.Miranda: ‘Ik probeer altijd op mijn best te zijn. Altijd goedemorgen zeggen, een babbeltje maken. Een klant zal nooit aan mij merken als ik een mindere dag heb. De knop gaat om en die focus is er. Dat is ook nodig, voor de veiligheid én om te zorgen dat alles goed verloopt.

Een stukje Brink’s

Ik besef heel goed dat ik een stukje Brink’s uitdraag. Door mijn kleding, de naam op de wagen. Brink’s is een betrouwbaar en sympathiek bedrijf. Dus als er eens een communicatiestoornis, dan blijf ik altijd positief en oplossingsgericht. Daar krijg je veel voor terug. Klanten zeggen vaak: ‘Fijn Miranda, dat jij er weer bent.’ Dat klantcontact is heel belangrijk. Het werkt twee kanten op: de klant is tevreden en het geeft mij meer werkplezier.

Respect

Als waardetransporteur ben je altijd alert en klantgericht. Ook heb je een collega waar je rekening mee houdt. Je voelt je verantwoordelijk voor elkaars veiligheid. Je wil het ook gezellig hebben in de wagen. Niet iedereen is een prater, niet iedereen heeft hetzelfde tempo. Dus je houdt een beetje rekening met elkaars karakter en wensen. Elke dag wisselen we van teams. Elke dag is weer anders. Voor de klant maakt het niet veel uit, zolang we maar veilig hun centjes komen halen.’