Ondanks dat er door corona minder cash in omloop is, blijft accountmanager Philip (40) met zijn team denken in mogelijkheden.
Philip: ‘Als keyaccountmanager ben ik verantwoordelijk voor de grotere klanten van Brink’s, zoals AS Watson, Zeeman, NS en Q-Park. We hebben een hecht salesteam. De gezelligheid op de werkvloer, elkaar helpen en steunen bij een grote opdracht, werk van elkaar overnemen, humor, even spuien over een privékwestie, dat zijn dingen waar ik energie uit haal. Ik ben ervan overtuigd dat gezelligheid minstens zo belangrijk is als efficiency. Dat je meer bereikt als je een goed team bent. Die betrokkenheid missen we enorm nu we grotendeels thuiswerken. Je kunt wat minder snel schakelen als team. Het online vergaderen is functioneler en je mist de dynamiek. Ik realiseer me nu des te meer hoe belangrijk m’n collega’s voor mij zijn…
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.