Ondanks dat er door corona minder cash in omloop is, blijft accountmanager Philip (40) met zijn team denken in mogelijkheden.
Philip: ‘Als keyaccountmanager ben ik verantwoordelijk voor de grotere klanten van Brink’s, zoals AS Watson, Zeeman, NS en Q-Park. We hebben een hecht salesteam. De gezelligheid op de werkvloer, elkaar helpen en steunen bij een grote opdracht, werk van elkaar overnemen, humor, even spuien over een privékwestie, dat zijn dingen waar ik energie uit haal. Ik ben ervan overtuigd dat gezelligheid minstens zo belangrijk is als efficiency. Dat je meer bereikt als je een goed team bent. Die betrokkenheid missen we enorm nu we grotendeels thuiswerken. Je kunt wat minder snel schakelen als team. Het online vergaderen is functioneler en je mist de dynamiek. Ik realiseer me nu des te meer hoe belangrijk m’n collega’s voor mij zijn…
Voor een goede werking van deze website worden cookies gebruikt. Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.